Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Miasta i Gminy Mieścisko wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Mieścisko, 19 lipca 2024 r.
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIEŚCISKA
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Miasta i Gminy Mieścisko wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) oraz na podstawie art. 39 ust. 1, art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023, poz. 1094 ze zm.), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Mieścisku uchwały nr LXXX/500/24 z dnia 25 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta i Gminy Mieścisko.
Granice obszaru obejmują całą gminę Mieścisko w jej granicach administracyjnych.
Każdy ma prawo do składania wniosków w przedmiotowej sprawie, w terminie do dnia 6 września 2024 r.
Wnioski składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Wnioski należy składać na adres: Urzędu Miejskiego w Mieścisku, Pl. Powstańców Wielkopolskich 13, 62-290 Mieścisko lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres um@miescisko.pl lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Miejskiego w Mieścisku /2o52v2ysj6/skrytka
Formularz składania wniosków, zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, jest dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Mieścisku oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mieścisku.
Wnioski złożone po upływie wyznaczonego wyżej terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.
Wniosek musi zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej (o ile taki posiada) wnioskodawcy, a także wskazanie, czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Wnioskodawca może także podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak: adres do korespondencji lub numer telefonu.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Mieściska. Z niezbędną dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mieścisku, Pl. Powstańców Wielkopolskich 13, 62-290 Mieścisko, w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Mieściska
/-/ Przemysław Renn
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BURMISTRZ MIEŚCISKA, zwany dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: inspektor@cbi24.pl, tel. +48 570 855 090.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacja obowiązków lub uprawnień gminy wynikających z przepisów prawa oraz wykonania określonych prawem zadań realizowanych dla dobra publicznego, a w szczególności na potrzeby prowadzonej procedury planistycznej w sprawie sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Mieścisko.
4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), realizowanie zadań Administratora w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO), oraz inne akty prawne obowiązującego prawa krajowego i międzynarodowego, w szczególności ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, wraz z aktami wykonawczymi.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również przez podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w szczególności w zakresie obsługi informatycznej, prawnej, księgowej, ochrony osób i mienia lub ochrony danych osobowych, a także przez podmioty, którym Administrator udostępnia dane osobowe na podstawie przepisów prawa, w szczególności organom ścigania, organom kontrolnym.
6. W przypadku niepodania danych niezbędnych do realizacji celów określonych w pkt. 3, w tym wymaganych przepisami prawa, realizacja tych celów może okazać się niemożliwa.
7. W zależności od podstawy przetwarzania Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:
a. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych – prawo to przysługuje, jeśli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane to pozyskano;
b. żądania od Administratora sprostowania swoich danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz powiadomienia odbiorców danych o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie wpływa na przebieg i wynik postępowania dotyczącego uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
c. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
d. wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
8. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
9. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wykonywania zadań, o których mowa w pkt. 3 oraz przez wymagany w świetle obowiązującego prawa okres po zakończeniu ich wykonywania w celu ich archiwizowania oraz ewentualnego dochodzenia roszczeń, a także w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych.